Personalkostnadsbidrag Kultur och fritid - ansökan
Den här tjänsten kräver inloggningSista ansökningsdag
Ansökan ska vara inkommen senast den 30 september för nästkommande år.
Hur söker jag?
Du söker via denna e-tjänst och bifogar i e-tjänsten de bilagor som efterfrågas. Eventuella kompletteringar gör du på befintligt ärende i denna e-tjänst.
Dokument som ska bifogas i denna ansökan:
- Förvaltningsberättelse innehållande
- Verksamhetsberättelse
- Ekonomisk berättelse
- Revisionsberättelse - Styrelsebeslut (protokoll)
- Offert (vid köp av tjänst)
- Beslut från annan myndighet (vid delfinansiering)
Alternativt skickar du in din ansökan via post eller e-post till:
Gagnefs kommun
785 80 Gagnef
E-post: registrator@gagnef.se
Att tänka på då du fyller i ansökan i e-tjänsten
- Frågor markerade med stjärna (*) är obligatoriska
- Du kan spara din ansökan och fortsätta vid ett senare tillfälle
Mer information
Läs mer på vår webbplats gagnef.se/kultur-och-fritid/kultur/kulturbidrag/personalkostnadsbidrag
Frågor angående personalkostnadsbidrag
Liselotte Stöby Ingvarsson
liselotte.stoby.ingvarsson@gagnef.se
0241-15208
Automatiserad registrering och beslut
När du fyllt i formuläret skickas en bekräftelse på din ansökan automatiskt till den e-postadress du anger i e-tjänsten.
Om dina personuppgifter
I och med att du använder e-tjänsten godkänner du att Gagnefs kommun får spara och behandla de personuppgifter du anger i denna e-tjänst för att kunna hantera ditt ärende. Du kan ångra detta samtycke om inte annan lag eller bestämmelse förhindrar detta. Besök gagnef.se/personuppgifter för mer information om hur Gagnefs kommun hanterar personuppgifter.
Lagring i e-tjänsteplattformen
Ditt ärende med tillhörande information finns kvar i vår e-tjänsteplattform så länge ärendet är aktivt och det sparas sedan tills vi genomför en gallring eller du ber oss gallra ditt ärende i förtid.
Behandling av personuppgifter
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- Adress
- E-postadress
- Personnummer
- Telefonnummer
- Mobilnummer
Vid handläggningen av ditt ärende registreras och behandlas de personuppgifter som framgår av informationen ovan. Behandlingen sker i det ärendehanteringssystem som verksamheten använder för handläggning av ditt ärende.
Laglig grund för behandlingen
- Den registrerade har lämnat sitt samtycke
- En arbetsuppgift av allmänt intresse ska kunna utföras
- En arbetsuppgift i samband med myndighetsutövning ska kunna utföras
Lagringstid
- För evigt
Lagringstid avser tid efter att behandling av personuppgifterna avslutats.
Övriga upplysningar
Besök gagnef.se/personuppgifter för mer information om hur Gagnefs kommun hanterar personuppgifter.
Lämna klagomål på personuppgiftshanteringKlagomål rörande personuppgiftshanteringen i tjänsten kan lämnas till tillsynsmyndigheten, Integritetsskyddsmyndigheten. Besök Integritetsskyddsmyndighetens webbplats (https://www.imy.se/vagledningar/for-dig-som-privatperson/klagomal-och-tips/) för mer information om hur du lämnar klagomål.
Personuppgiftsansvarig
Kultur- och fritidsnämnden
Frågor om e-tjänsten
Liselotte Stöby Ingvarsson
liselotte.stoby.ingvarsson@gagnef.se
+4624115208
Följande behövs för e-tjänsten
- E-legitimation
- Förvaltningsberättelse
- Styrelsebeslut
- Offert (vid köpt tjänst)
- Beslut från annan myndighet (vid delfinansiering)
- Så här skaffar du e-legitimation