Förslag på ny e-tjänst eller förbättringsförslag på befintlig e-tjänst

LÄS MER

Gagnefs kommun vill förenkla dina kontakter med oss genom att erbjuda fler e-tjänster*. Därför vill vi ta reda på vilka e-tjänster du som medborgare har behov av att kunna använda hos kommunen.

Vad skulle du vilja kunna anmäla eller ansöka om hos kommunen när du själv har tid att göra det? Eller vad vill du förbättra i redan befintlig e-tjänst? Skicka in dina önskemål till oss via denna e-tjänst.

*En e-tjänst är en tjänst som utförs helt eller delvis elektroniskt via kommunens e-tjänsteplattform. Målet är att ni enklare ska kunna sköta era ärenden hos kommunen. Här får ni själv bestämma när ni vill göra er anmälan eller ansökan. Allt ni behöver är en digital enhet med internetuppkoppling. Några av våra e-tjänster kräver dock att ni kan legitimera er elektroniskt via BankID.

Om dina personuppgifter

I och med att du använder e-tjänsten godkänner du att Gagnefs kommun får spara och behandla de personuppgifter du anger i denna e-tjänst för att kunna hantera ditt ärende. Du kan ångra detta samtycke om inte annan lag eller bestämmelse förhindrar detta. Besök gagnef.se/personuppgifter för mer information om hur Gagnefs kommun hanterar personuppgifter.

 

Frågor om e-tjänsten

Stefan Eriksson
stefan.eriksson@gagnef.se
0241-15122

Personuppgiftsansvarig

Dataskyddsombud
dataskyddsombud@gagnef.se

Fråga om inloggning

Om du loggar in så kan vi hämta uppgifter från andra system som t.ex. skatteverket och fylla i dessa uppgifter automatiskt. Du kan även få återkoppling om ärendets status och notifiering om handläggaren behöver mer information.

Inloggning kräver e-legitimation (BankID)-  Så här skaffar du e-legitimation

Gå vidare utan inloggning

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa